Nadat je account geactiveerd is kun je aan de slag met EazyMatch. Om ervoor te zorgen dat je goed uit de voeten kunt met het systeem is het van belang dat de inrichting van het systeem is afgestemd op je eigen organisatie. Indien je dit nog niet hebt gedaan kun je het beste eerst bekijken welke instellingen en configuraties voor jouw organisatie van belang zijn.

Als alle instellingen goed zijn afgestemd op jouw eigen werkwijze kun je aan de slag met de het vullen van de database. In eerste instantie is het van belang dat  kandidaten worden ingevoerd. Vervolgens kun je bedrijven aan maken, alsmede gekoppelde contactpersonen en vacatures.

Handmatig vullen van de database
(aan te raden bij vervuild of minimaal gegevensbestand)

Database vullen via een datamigratie
(aan te raden indien een kwalitatief gegevensbestand in bezit is)

Indien je al een gegevensbestand hebt opgebouwd in een gestructureerd formaat (bijvoorbeeld: .csv, .xls of .mdb) dan kunnen we de mogelijkheden inventariseren om deze gegevens via de database in te voeren (o.b.v. een datamigratie).

<< terug