Als klant van EazyMatch kun je je eigen ‘instantie’ (database) benaderen via internet. Hierbij zijn de volgende zaken van belang:

  • je maakt gebruik van een stabiele internet verbinding
  • je maakt gebruik van een up-to-date internet browser (advies Google Chrome)
  • je zorgt ervoor dat je login-gegevens gepersonaliseerd worden en veilig bewaard

Inloggen

  • open je internet browser (advies: Google Chrome)
  • surf naar de volgende url: https://klantnaam.eazymatch.cloud
    gebruik voor klantnaam de opgegeven ‘instantie-naam’ (meestal gelijk aan de domeinnaam van je organisatie)
  • voer je verkregen gebruikersnaam en wachtwoord in
  • klik op inloggen
Wachtwoord wijzigen 
Na de eerste keer inloggen op EazyMatch is het van belang dat je het verkregen ‘tijdelijk wachtwoord’ veranderd.
  • klik op ‘Systeem’
  • kies ‘Beheer’
  • klik op ‘Mijn Profiel’

Je krijgt het werkscherm te zien van je eigen gebruikersgegevens

  • Klik op het tabblad ´Account´

Linksonder in het scherm kun je je gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen. Het wachtwoord moet voldoen aan de volgende specificaties:

  1. minimaal 6 karakters
  2. minimaal 1 cijfer
  3. minimaal 1 hoofdletters
  • Klik op ‘opslaan’ en ‘ok’

Log uit:

  • klik op ‘Systeem’
  • klik op ‘Uitloggen’

Vervolgens kun je inloggen met je persoonlijke login-gegevens. Zorg ervoor dat deze gegevens voor niemand anders dan jezelf beschikbaar zijn om misbruik te voorkomen.

<< terug