Mocht je een foutmelding in EazyMatch krijgen dan kun je dit via ons ticketsysteem melden. Voor het oplossen van de foutmelding, is het van belang dat we deze zo accuraat mogelijk aangeleverd krijgen. De volgende stappenplan helpt je om de foutmelding via het ticketsysteem bij ons kenbaar te maken.

  1. Maak een screenshot van de foutmelding
    • klik op de ‘PrtScn’ toets op je toestenbord;
    • open een grafische programma naar keuze, zoals ‘paint’
    • klik op ‘plakken’ of ‘paste’; de schreenshot wordt nu zichtbaar
    • sla de screenshot op
  2. Ga naar het ticketsysteem op https://customer.eazymatch.net/
  3. Voer inloggegevens in
  4. Klik links boven op ‘Tickets + naam van je organisatie’
  5. Vul de invoervelden van het ticket in en klik op ‘opslaan’
  6. Klik in de regel ‘documenten’ op ‘bestand kiezen’
  7. Blader naar en selecteer je screenshot en klik op ‘toevoegen’
  8. Daaronder is een vlak voor notities
  9. Je kunt later altijd nog extra notities, screenhots of documenten toevoegen
  10. Vergeet na afloop niet om je ticket op te slaan
    • Opslaan: slaat ticket op en scherm blijft open
    • Opslaan & sluiten: slaat ticket op en scherm sluit
    • Opslaan & notificatie: slaat ticket op en je ontvangt per mail bevestiging van aanmaken ticket

<< terug