Wanneer je beschikt over de online urenregistratie module en kandidaten hebben urenstaten ingevuld, kunnen deze door de opdrachtgevers worden gekeurd. Hiervoor dient er een contactpersoon te zijn aangemaakt, die de bevoegdheid heeft om urenregistraties te keuren.

Om een contactpersoon de bevoegdheid te geven en urenstaten te keuren, dien je als volgt te werk te gaan:

  • om toegang te krijgen tot de ingediende urenstaten moet een contactpersoon eerst inloggen met de account gegevens, die zijn ingesteld onder de contactpersoonsgegevens onder het tabblad ‘account’
  • ga na of onder ‘toegang’ login en onder ‘rollen’ uren registreren zijn ingeschakeld.
  • indien een contactpersoon nog niet eerder een login account heeft, kun je deze aanmaken door ‘gebruikersnaam’ en ‘wachtwoord’ in te stellen
  • na het aanmaken van de login kun je ervoor kiezen deze naar de contactpersoon te e-mailen, mits het e-mail adres van de contactpersoon is opgegeven onder het tabblad ‘Contactgegevens
  • heeft de contactpersoon zijn inloggegevens dan kan deze inloggen op de online urenregistratie
  • eenmaal ingelogd, dient de contactpersoon de juiste urenstaat te kiezen door aan de linkerkant in de drop-down-box de desbetreffende kandidaat/vacature te selecteren
  • binnen de urenstaat dient de contactpersoon aan de rechterkant de juiste week te selecteren en vervolgens aan te geven of de urenstaat is af- of goedgekeurd
  • afhankelijk van de keuring, zal bovenin een bevestiging verschijnen dat de urenstaat is af- of goedgekeurd

<< terug