Een sjabloon is een opmaak-vorm, die voor herhaaldelijk gebruik is bedoeld. Eén van de mogelijkheden in EazyMatch is het zelf opstellen van een correspondentie sjablonen. Handig voor het opstellen van standaard e-mails of vastleggen gespreksverslagen.

In onderstaande uitleg laten we je zien hoe je zelf een correspondentie sjabloon, zoals een standaard uitnodiging, kunt aanmaken.

  • Open het sjabloon beheer scherm
  • Ga naar het tabblad ‘Correspondentie’
  • Hier tref je alle correspondentie sjablonen, waaronder systeem notificaties. Dit zijn berichtjes die automatisch door je systeem worden verstuurd
  • Om een nieuwe sjabloon aan te maken, klik je op het toevoegen icoontje
  • Voor het aanmaken die je alle onderstaande velden in te vullen
  • Vink aan op welke entiteit het sjabloon van toepassing is. Meerdere selecties zijn mogelijk
  • Eenmaal sjabloon aangemaakt kun je aan de rechterkant de inhoud van het sjabloon maken.
  • Vergeet niet na afloop op ‘opslaan’ te klikken

Gebruiken Correspondentie sjabloon

Wanneer je een correspondentie sjabloon hebt aangemaakt, kun je deze vervolgens eenvoudig herhaaldelijk gebruiken op de volgende wijze.

  • Kies een correspondentie overzicht. Dit kan het persoonlijke, kandidaat of opdrachtgever overzicht zijn
  • Klik linksboven op zwarte neerwaartse driehoek om contactsoort te bepalen,
  • Kies vervolgens voor het sjabloon-icoon en selecteer desbetreffende sjabloon dat je wilt gebruiken

<< terug