Een sjabloon is een opmaak-vorm, die voor herhaaldelijk gebruik is bedoeld. Eén van de mogelijkheden in EazyMatch is het zelf opstellen van een correspondentie sjablonen. Handig voor het opstellen van standaard e-mails of vastleggen gespreksverslagen.
In onderstaande uitleg laten we je zien hoe je zelf een correspondentie sjabloon, zoals een standaard uitnodiging, kunt aanmaken.
- Open het sjabloon beheer scherm
- Ga naar het tabblad ‘Correspondentie’
- Hier tref je alle correspondentie sjablonen, waaronder systeem notificaties. Dit zijn berichtjes die automatisch door je systeem worden verstuurd
- Om een nieuwe sjabloon aan te maken, klik je op het toevoegen icoontje
- Voor het aanmaken die je alle onderstaande velden in te vullen
- Vink aan op welke entiteit het sjabloon van toepassing is. Meerdere selecties zijn mogelijk
- Eenmaal sjabloon aangemaakt kun je aan de rechterkant de inhoud van het sjabloon maken.
- Vergeet niet na afloop op ‘opslaan’ te klikken
Gebruiken Correspondentie sjabloon
Wanneer je een correspondentie sjabloon hebt aangemaakt, kun je deze vervolgens eenvoudig herhaaldelijk gebruiken op de volgende wijze.