Binnen EazyMatch heeft elke gebruiker, kandidaat en opdrachtgever een correspondentie overzicht. Binnen dit overzicht kun je alle contactmomenten in verschillende soorten vastleggen.

Wanneer je e-mail adres gekoppeld is aan Eazymatch zullen automatisch alle in en uitgaande e-mail correspondentie in het overzicht verschijnen.
Lees hier meer hoe je een e-mail adres aan EazyMatch kunt koppelen en voor het koppelen van inkomende e-mails aan kandidaten/bedrijven klik hier.

Volg de volgende stappen om een contactmoment vast te leggen.

  1. Kies een correspondentie overzicht. Dit kan het persoonlijke, kandidaat of opdrachtgever overzicht zijn
  2. Klik linksboven op zwarte neerwaartse driehoek om contactsoort te bepalen,
  3. Geef in- of uitgaande richting aan
  4. Kies datum en tijdstip contactmoment
  5. Indien nodig geef manager aan
  6. Kies personen/bedrijven tussen wie contact heeft plaatsgevonden
  7. In sommige gevallen kun je kiezen uit:
    contactgegevens onder kandidaat/bedrijf
    alle contactgegevens uit database

  8. voer titel en gesprekverslag in
  9. Gebruik tabblad ‘bijlage’om documenten toe te voegen, waarbij je kunt kiezen uit:
  10. bestand toevoegen uit EazyMatch
    Extern bestand toevoegen

  11. vergeet niet om na afloop op ‘opslaan’ te klikken

Het contactmoment is nu zowel in het eigen correspondentie overzicht als in die van de desbetreffende kandidaat/bedrijf opgeslagen.

<< terug