Om in EazyMatch onder een opdrachtgever bedrijfssgerelateerde gegevens te verwerken, ga je als volgt te werk:

  • klik op het icoontje voor het bewerken van de bedrijfsgegevens
  • onder het tabblad ‘contact’ vul je alle contactgegevens van het bedrijf in
  • maak onderscheid in prioriteit en soorten (voor inrichten telefoon-type klik hier)
  • via de adres herkenning kun je eenvoudig adressen opzoeken door alleen postcode en huisnummer in te vullen
  • onder tabblad ‘status’geef je aan de hand van zelf ingerichte ‘categorieen’ de ‘fase’, ‘type’ en ‘waardering’ aan
  • onder het tabblad ‘online profiel’ kun je de online profielen van het bedrijf invoeren
  • toevoegen: klik op het ‘+’ -teken om een online profiel toe te voegen en selecteer soort, zoals website, Twitter, LinkedIn of Facebook
  • onder het tabblad ‘account’ vind je account gerelateerde gegevens terug en kun je zelf gegevens aanpassen
  • geef status beschikbaarheid en intern contact
  • onder het tabblad ‘factuurgegevens’ kun je belangrijke informatie mbt factureren invoeren
  • onder het tabblad ‘bedrijfsprofiel’ kun aanvullende informatie mbt het bedrijf invoeren door bedrijfsprofiel en aanvullende notities toe te voegen
  • klik met de muis in tekstveld en type rechtstreeks de aanvullende informatie

<< terug