Op basis van je eigen organisatie kun je een match-profiel inrichten. Alvorens het inrichten adviseren wij je eerst te verdiepen in de achterliggende werkwijze.  lees meer >>

Als je een goed beeld hebt van het gewenste match-profiel ga je als volgt te werk:

  • klik op ‘Systeem’
  • kies ‘Configuraties’
  • klik op ‘Match-opties’

Er verschijnt een bewerkscherm voor het inrichten en/of muteren van match-opties:

  • Boven: tabbladen waaronder je lijsten kunt aanmaken (o.b.v. onderwerp)
  • Links: lijsten die je op het betreffende tabblad wilt weergeven
  • Rechts: match-items die betreffende lijst bevatten
  • Beheer tabbladen
  1. Toevoegen: klik op het ‘+’ -teken in de eerste tab om een nieuwe tabblad toe te voegen (voer label-naam in)
  2. Bewerken: klik dubbel op een label om de naam te wijzigen
  3. Verwijderen: klik op het kleine ‘x’ rechtsboven het label in de tab om deze te verwijderen (note: alle onderliggende lijsten worden ook verwijderd)
  1. Toevoegen: klik op het groene ‘+’ -icoon  om een nieuwe lijst toe te voegen aan het betreffende tabblad (voer lijst-naam in en klik ‘ok’)
  2. Bewerken: klik dubbel op de lijst-naam om deze te wijzigen
  3. Verwijderen: selecteer een lijst en druk op het rode ‘-‘ icoon om de lijst te verwijderen (note: alle items in de lijst worden ook verwijderd)
  1. Toevoegen: klik op het groene ‘+’ -icoon  om een nieuw match-item toe te voegen aan het betreffende lijst (voer item-naam in)
  2. Bewerken: klik dubbel op item-naam om deze te wijzigen
  3. Verwijderen: selecteer een lijst en druk op het rode ‘-‘ icoon om een item te verwijderen

<< terug