Het is mogelijk om een persoonlijke handtekening in EazyMatch aan te maken. Deze handtekening wordt gebruikt bij het versturen van een e-mail vanuit EazyMatch.

Omdat de meeste handtekeningen gebruik maken van verwijzingen naar websites, e-mail adressen, social media pagina’s of bedrijfslogo’s is enig HTML kennis wenselijk. Aangezien niet iedereen over deze kennis beschikt, zijn we altijd bereid om een digitale handtekening voor je te maken. Indien je van onze hulp gebruik wilt maken, laat dit ons weten en vergeet daarbij niet te vermelden hoe de handtekening eruit moet komen te zien.

Mocht je toch zelf je persoonlijke handtekening willen instellen, dan kun je hieronder lezen hoe je dit kunt doen.

  • klik op ‘Systeem’
  • kies voor ‘Beheer’
  • klik op ‘Mijn profiel’
  • Vervolgens verschijnt een werkscherm voor het beheer van je eigen gebruikers gegevens.
  • klik op
  • er verschijnt een scherm waar je de handtekening in kunt aanmaken en daarbij gebruik maken van de opmaak mogelijkheden op de bovenste regel
  • Je kunt ook de handtekening aanmaken in de vorm van HTML, klik hiervoor op

  • Om afbeeldingen toe te voegen zul je gebruik moeten maken van een afbeeldings-URL en deze in HTML-editor toevoegen. Hoe je dat doet kun je lezen op deze pagina
  • Als je klaar bent met de handtekening zorg dan dat de bron weer staat op originele weergave (geen HTML) en klik op ‘ok’

<< terug