Als klant van EazyMatch kun je je eigen ‘instantie’ (database) benaderen via internet. Hierbij zijn de volgende zaken van belang:
- je maakt gebruik van een stabiele internet verbinding
- je maakt gebruik van een up-to-date internet browser (advies Google Chrome)
- je zorgt ervoor dat je login-gegevens gepersonaliseerd worden en veilig bewaard
Inloggen
- open je internet browser (advies: Google Chrome)
- surf naar de volgende url: https://klantnaam.eazymatch.cloud
gebruik voor klantnaam de opgegeven ‘instantie-naam’ (meestal gelijk aan de domeinnaam van je organisatie)
- voer je verkregen gebruikersnaam en wachtwoord in
- klik op inloggen
Wachtwoord wijzigen
Na de eerste keer inloggen op EazyMatch is het van belang dat je het verkregen ‘tijdelijk wachtwoord’ veranderd.
Je krijgt het werkscherm te zien van je eigen gebruikersgegevens
Linksonder in het scherm kun je je gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen. Het wachtwoord moet voldoen aan de volgende specificaties:
- Klik op ‘opslaan’ en ‘ok’
Log uit:
- klik op ‘Systeem’
- klik op ‘Uitloggen’
Vervolgens kun je inloggen met je persoonlijke login-gegevens. Zorg ervoor dat deze gegevens voor niemand anders dan jezelf beschikbaar zijn om misbruik te voorkomen.